Baranya, Hungary
Üdvözlünk minden kedves érdeklődőt. Mindenkit szeretettel vár a PÉÉF. Minden hónap első péntekén éjfélkor kezdjük el a futást Pécs belvárosában. Találkozó, induló és vég pont is egyben Domus parkoló. Gyertek fussunk egy jót együtt éjszaka!!! Az éjszakai futáson kívül még más nappali Örömfutásra is várunk MINDENKIT!!! Kortól, nemtől függetlenül. Sőt akár kerékpárral, görkorcsolyával, kutyával, macskával is lehet jönni, lényeg, hogy mozogjunk egy jót közösen!

2012. január 8., vasárnap

Pezsgő Futás

Sziasztok!

Elsőre egy kis háttérzene ami a legjobban illik a futás "körülményeihez": (persze csak annak aki szereti a rockosabb dallamokat ;) )




 Tehát most, hogy van zenénk mehetünk tovább :)

A parkolóba "száguldás" közben megértük az úton tartani az autókat annyira fújt a szél. Mi érkeztünk másodiknak mert a parkolóban már állt egy autó.
Kiszálltunk a Gáborral kiraktuk a molinót az autóra ami kicsit körülményes volt mert rángatta a szél de sikerült. A Gábor beintegetett az "idegen" autóba, és kérdőn futó karmozdulatokat végezve megkérdezte, hogy futni jöttek-e a válasz igen volt, egy oké és egy integetés után beszálltunk az autóba, hogy ne fújjon ki teljesen a szél. Aztán szépen lassan nekiálltak szállingózni az emberek, össze is fújt a szél tizenhármunkat két biciklis és tizenegy futó.

Kicsit megkésve, de elindultunk olyan 00:07-kor. Aztán szépen elindult a kis futó társaság, a szél kicsit alább hagyott a Széchenyi-térnél a "három grácia" mondta, hogy ők levágják a kört, én meg tartottam a többiek után a beszélgetve a bringás záró ember Petivel. A Kálvárián a bringások kicsit lemaradtak én meg próbáltam utolérni a többieket ami  majdnem sikerült is de talán 4-5mp kellett várniuk. Aztán gyí tovább a bringások úgy is utolérnek :) így is lett. A Barbakán körforgalom után észrevettem, hogy milyen szépen süti a hold a futókat ahogy trappoltunk lefelé a Petőfi utca felé ezért arra következtettem, hogy az ég is tiszta lehet és felnéztem és tütütütütütüüüüüüü gyönyörű volt, és hirtelen ráeszméltem, hogy hív a természet is. :) Csak hogy visszatérjünk a földre az álmodozásból. :)))
Tehát itt én levágtam a karikát a Petőfi utcán lesétálva, nem sokkal később megérkeztek a többiek becsatlakoztam és nyomtuk tovább.
A Hungária úton egy srác becsatlakozott hátrafeléfutva és kérdezte, hogy miért futunk mondtuk hogy ez a PÉcsi Éjszakai Futás minden hónap első péntekén tartjuk és egy kört futunk a belvárosban. Mosolygott egyet és lecsatlakozott. :) Most visszagondolva volt még egy emberke a Király utcában is aki kérdezte, hogy hova futunk? - de nem volt különleges beszélgetésünk mert máris folytatta a beszélgetést a barátaival.
A gráciák becsatlakoztak és Jókai téren, és szépen lekocogtunk a parkolóba pezsgő pukkantás és BUÉK-ezés aztán egy "újonc" különleges kéréssel állt elő:
Egy igazolást kellene neki írnunk a fősulira, hogy részt vett egy futóversenyen kicsit körülményesen de sikerült megírnia a Gábornak és csak egy piszkozatott kellett legyártani, hozzá. De mint kiderült Zsófinak tetszett a dolog és legközelebb is eljön ha megoldható az hogy levágja a kört és nem az igazolás kedvéért hanem a mozgás kedvéért. Most megveregetem a vállunkat ügyesek vagyunk még egy "fertőzött". (Jövő hónapban beszámolok arról is, hogy mennyire sikerült a fertőzés.)
Kicsit sikerült beszélgetnünk is de a SZÉLVIHAR miatt nem sok minden volt mert mindenki nekiáll ugye fázni ahogy megálltunk, de remélem azért mindenkinek tetszett és az újonc hölgyek is kedvet kaptak következő hónapban is egy kis őrültséghez.!!!!!!!!!! 

Most egy kis reklám:

Január 29.-én megtartandó Yours Truly kiforrás alatt van többen jeleztétek, hogy csapatban futnátok és ezt nagyon jó ötletnek tartom!
Dolgozunk azon is, hogy be tudjunk valahova húzódni a hideg ellen a frissítőpontosokkal és a futás után a futókkal kicsit dumálni szervezkedni stb. erről még úgy is írunk vagy itt vagy mailben.

3 nap múlva (jan.11.) reméljük nagy bejelentést tehetünk, de egyenlőre erről ennyit szabad mondanom mert a Gábor kinyír. :)

Üdv Mindenkinek!

Szabolcs, Gábor

Pezsgőzés, teázás

"Új lányok" és Badi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése